мовної підготовки
Кафедра мовної підготовки ННЦ «Інститут біології та медицини» заснована у 2018 р. з метою приведення системи викладання мов у ННЦ «Інститут біології та медицини» у відповідність до міжнародних стандартів, забезпечення студентам доступу до ефективних засобів опанування мов та підвищення якості навчального процесу.
Кафедру очолює кандидат філологічних наук, доцент Домилівська Людмила Валеріївна.
Викладацький склад кафедри налічує 10 штатних науково-педагогічних працівників, із них: 5 доцентів (1 доктор філологічних наук, 4 кандидати філологічних наук), 4 асистенти (3 кандидати філологічних наук, 1 без ступеню), 1 старший викладач (без ступеню).
Викладацький склад кафедри зорієнтований на організацію і проведення роботи, що базується на засадах:
1) поглиблення знань та компетенції майбутніх фахівців через високий особистісно-професійний потенціал викладачів кафедри;
2) постійний творчий пошук шляхів вдосконалення професійної та морально-етичної підготовки фахівців;
3) взаємодія і співробітництво, що реалізується на рівні кафедри між викладачами і студентами; між кафедрами Інституту; на всеукраїнському рівні: розвиток партнерського співробітництва з відповідними кафедрами інших ЗВО, науково-дослідними установами та організаціями.
Основним завданням кафедри є впровадження у процес викладання «Концепції навчання іноземних мов студентами неспеціальних факультетів/інститутів Київського національного університету імені Тараса Шевченка», введеної в дію наказом ректора №196-32 від 10 березня 2020 року, з метою оптимізації навчального процесу та підготовки конкурентоспроможних фахівців, які вільно, на достатньому комунікативному рівні володіють українською та іноземною (англійською) мовами.
Програми навчальних дисциплін, що викладаються на кафедрі, побудовано на засадах комунікативного підходу, систематичної роботи над формуванням фонетичних і лексичних навичок, що передбачає моделювання реальних ситуацій за допомогою відповідних вправ і завдань.
Усі викладачі кафедри мають практичний досвід роботи зі студентами, сприяють їх творчому розвитку шляхом сучасних методів роботи, формують мотивацію студентів до вивчення мов.