29 лютого в стінах ННЦ «Інститут біології та медицини» прийшла надзвичайно цікава подія для учнів 8-11 класів – медичні воркшопи «Медицина стає ближчою». Такий захід проходить не вперше, адже на факультеті працюють дуже ініціативні студенти та викладачі, які постійно організовують цікаві заходи для школярів. Учасники мали змогу відвідати 4 майстер- класи.
Воркшоп 1. «Мікроскопія і таємниці людського тіла» (Пустовалов А.С., Рибальченко Т.В.)
Тут учні мали можливість виготовити препарат для мікроскопії власноруч, використовуючи свій біоматеріал- букальний епітелій ротової порожнини. Виготовивши мікропрепарат, аналізували наявність у ньому мікроядер і особливості структури хроматину. Також дізналися про що свідчить підвищена кількість цих утворів у клітинах.
Воркшоп 2. «12 систем тіла людини» (Ковальчук О.І.)
У році- 12 місяців, на циферблаті годинника- 12 цифр, а чи знали ви, що і біологію можна вивчити, використовуючи число 12? Виявляється, так. Про це і йшла мова під час другого медичного воркшопа. Метод цифр ефективніший, ніж просте запам'ятовування, тому інформація сприймається легше і залишається у пам'яті на довше. Майстер-клас був дуже цікавий, адже учасники змогли познайомитися та спробувати попрацювати у новому віртуальному кабінеті, який з’явився нещодавно. До речі, подібної віртуальної лабораторії ще немає в Україні. Уявну подорож здійснили майже до всіх систем органів людського організму. Таке обладнання зацікавлює і учнів, і студентів, дає змогу вивчити той чи інший орган досконаліше.
Воркшоп 3. «Проба Руф’є – як і нащо її робити» (Решетнік Є.М.)
Недарма говорять, що серце- наш мотор. Воно працює все життя людини, не втомлюючись, проте його роботу та стан слід контролювати. Одним із таких методів контролю є проба Руф’є, яку можна проводити самостійно і у домашніх умовах. Хоча метод доволі простий, але це не заважає отримати об’єктивну інформацію про стан серця та допоможе підібрати спеціальний комплекс тренувань, зважаючи на ваш стан. Учасники під час майстер-класу провели цей аналіз та оцінили тренованість свого серця.
Воркшоп 4. «Сучасні проблеми харчування молоді» (Фалалєєва Т.М.)
Мудрість говорить: «Ми є те , що ми їмо». Справді, від харчування залежить 60% відсотків нашого здоров’я. На майстер- класі учні отримали нову інформацію про те, що таке «раціональне харчування», «культура їжі», «анорексія», «булімія» та інше. Зрозуміли, що має входити до раціону сучасного підлітку, якщо він хоче бути здоровим. Потім учасники мали змогу перевірити на якість продукти харчування: сосиски, молоко, йогурти, дріжджі, соки. Використовували при цьому прості та доступні реактиви, тому подібну перевірку зможуть влаштувати і на власній кухні вдома.
Також учні мали змогу сфотографуватися біля красивої фотозони та отримати незвичне фото зі скелетом!
Учасники змогли поспілкуватися з заступником директора з науково-педагогічної роботи Н.В. Скрипник та студентами. Дізналися про особливості навчання, про заходи, які проходять в стінах закладу, про студентські ініціативи та перспективи працевлаштування, відвідали коворкінг «Cofactor».
Всі присутні зрозуміли, що успішне майбутнє починається з правильного вибору професії. Такі івенти не лише допомагають учням цілеспрямовано обрати свій життєвий шлях, але й заохочують все більше і більше талановитих молодих людей до вивчення біології та медицини! Дякуємо адміністрації ННЦ «Інститут біології та медицини» та студентам за чудово організований захід!
Учениця 11 класу
Мешко Владислава