29 лютого в ННЦ «Інститут біології та медицини» Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулися другі Медичні воркшопи: «МЕДИЦИНА СТАЄ БЛИЖЧОЮ» для учнів 8-11 класів та їхніх батьків.
За ініціативи студентського активу Інституту та за участі високопрофесійних фахівців, викладачів ННЦ, було проведено ряд івентів, які не лише підказали, як правильно піклуватися про своє здоров’я, але й закохали учасників у медицину! На наших гостей очікувала цікава й різноманітна програма!
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProIdd038fd8fd2
Воркшоп 1. «Мікроскопія і таємниці людського тіла» (Пустовалов А.С., Рибальченко Т.В.)
Учасники воркшопу отримали незабутні враження від подорожі у світ, невидимий оком! Самостійно приготувавши гістологічний препарат букального епітелію, вони не лише спробували себе у якості професійного гістолога, але й дізналися про метод, що широко використовується, скажімо, у дослідженнях з біотестування препаратів чи при екологічному моніторингу. Тільця Барра, мікроядра в епітеліоцитах - багато нового і цікавого побачили наші юні дослідники!
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProIdde3ad095a7
Воркшоп 2. «12 систем тіла людини» (Ковальчук О.І.)
Часто використовуються назви систем і органів тіла людини, невідповідні науковому формулюванню в анатомічній номенклатурі. Методів для запам’ятовування складної будови тіла людини існує безліч. На нашому воркшопі учасники змогли дізнатись, як швидко і ефективно вивчити будову тіла людини, вивчити із застосуванням інноваційних технологій віртуальної реальності!
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProIdba247bd51a
Воркшоп 3. «Проба Руф’є – як і нащо її робити» (Решетнік Є.М.)
Дослідження працездатності серця - швидко і просто. Визначення індивідуальної інтенсивності спортивних вправ. Як серцево-судинна система відновлюється після фізичного навантаження. Багато цікавого і корисного довідались учасники цього воркшопу. А ще, вони дізналися як багато може розповісти про людину частота серцевих скорочень, та як давно і успішно застосовується визначення пульсу для діагностики стану організму.
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProId01ceee88dd
Воркшоп 4. «Сучасні проблеми харчування молоді» (Фалалєєва Т.М.)
Що є основою раціонального харчування? Які існують гастрономічні традиції світу? Що таке ожиріння, анорексія, булімія? Чому українська кухня є найбільш раціональною? Як у себе на кухні перевірити якість продуктів? Цікаво? Без сумніву! Корисно? Беззаперечно! Учасники воркшопу отримали відповіді на ці важливі для кожного питання під час зустрічі на кафедрі біомедицини.
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProId67503a28f6
Відверто про нас. Школярі під час особистого спілкування зі студентами Інституту змогли довідатись, як їм живеться у нас в Університеті, як вони навчаються, відпочивають та займаються спортом, які наукові, соціальні та профорієнтаційні проекти вони втілюють у життя.
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProId4763cd0c50
Фотозона «Я і медицина» викликала неабиякий інтерес у наших гостей, і не лише у школярів. Вони мали змогу зробити унікальні фотографії на згадку про участь у Медичних воркшопах.
https://biomed.knu.ua/news/latest-news/2280-medichni-vorkshopi-meditsina-stae-blizhchoyu-v-nnts-institut-biologiji-ta-meditsini-3.html#sigProIda7eeaf25a9
Успішне майбутнє починається тут. Учасники заходу мали змогу особисто поспілкуватися із заступником директора з науково-педагогічної роботи (відділення медицина) О.І. Харченко та заступником директора з науково-педагогічної роботи Н.В. Скрипник та довідатись «як вчать на медика» у нас, в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, та які заходи профорієнтаційного спрямування пропонує наш Інститут юним та допитливим, перед якими стоїть непросте завдання визначитися із життєвим шляхом.
Заступник директора
ННЦ «Інститут біології та медицини»
Н.В. Скрипник